Monday, May 30, 2011

Det är resultaten som räknas

Jag vet, mitt liv är något halvtråkigt just nu, då det enda jag gör praktiskt taget är och tränar. Men jag är verkligen en sådan person som går in i någon helhjärtat, oberoende på vad det är, så jag får be om ursäkt att bloggen blivit lite slö den senaste tiden, men som ni kanske märkt så har jag försökt bättra mig :)

Blev en timme Power Plate med Karro idag, sedan var det iväg till Sweatshop för en timmes "The Practice" och sedan en timme med Burlesque/Stripaerobic.

På torsdag förmiddag åker jag till Polen igen, då blir det träningsuppehåll i en vecka (hur ska det gå?!). Får se om jag hinner iväg att gå ut och springa lite i parken i Polen varje dag, men med mitt fullspäckade schema kan det nog bli svårt...


Juni är ganska fulltecknad, så kommer hända mycket i bloggen då :)

xoxo,
Vicky

No comments: