Saturday, January 19, 2013

Ny hand favorit

Som ni vet så är jag inget fan av handkrämer. Det första jag vill göra är jag smörjt in mig är att tvätta händerna, så jag använder praktiskt taget aldrig handkräm. Finns en handkräm som bl.a. säljs på Sephora som jag gillar och det är L'Occitane. Men som sagt använder typ aldrig handkräm, kanske någon enstaka gång, men nu har jag fått så torra händer denna vecka efter att den nya kylan kommit, så jag har blivit tvungen att göra något åt det. Provade Exuviance Hydrating Hand & Body Lotion som jag fick i min goodie bag under eventet och jag är typ kär. Krämen torkar in i hyn fort, utan att man känner sig klibbig och man får ett lent och fint resultat. Därtill luktar den gudomligt :) En flaska på 212ml kostar 299kr.

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: