Tuesday, January 22, 2013

Politikerhustrun och "Vem är den där slynan?"

 Filosofen yttrar sin åsikt ;P
 
Mötte upp Kaytan & Kattis för lite snabb sushi (snabb för att det tog 30min att få den, fattar inte varför det är så sjukt dålig service på Hai). Har jue haft sushi cravings sen förra veckan någon gång, så finally fick jag min tonfisk (och lite andra bitar). 

När vi sitter där så filosoferar Kattis väldigt "smart":
Kolla på Kaytan, om man bytte ut hennes örhängen mot pärlor och satte på henne ett pärlhalsband, så skulle hon platsa perfekt att stå bakom  en politiker och vara hustru.

Jag: Smart där Kattis, men om man bytte kläder på dig och satte på dig ett pärlhalsband och pärlörhängen så skulle du också kunna vara det.

Kaytan: Ja, men Vickan också.

Kattis: Vickan är den som skulle stått bakom, och hustrun hade tittat snett på henne och vetat att hon har ihop det med hennes man och tänk "Vad fan gör den slynan här?!"
 hahahahaha.. jag höll på att dö, såååå kul. Borde kanske ta illa upp, men nä det var kul :D

Politikerhustrun
 
 Kattis favvoslyna..haha..
xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: