Wednesday, January 30, 2013

Sponsrad video - Pitch Perfect


Blivit en del film i bloggen på senaste, men ibland finns det mycket att skriva om :) Bra musik, gör en bra film. Musik gör ofta att man minns en film, håller ni inte med?

Pitch Perfect verkar vara en mix av en massa bra filmer jag sett, typ ta det bästa av Bridemaids, Easy A, släng till lite Glee & the Sing-Off och ni får en perfekt musikkomedi. Musik är vad jag vill lägga tyngden på för under trailerns knappa 2min30sekunder så hinner jag typ förälska mig i filmen, go down the memory lane och skratta så jag gråter...typ. Förutom härliga Anna Kendrick ser vi också superroliga Rebel Wilson (från bl.a Bridemaids) och Anna Camp (som några av er kanske minns från the Good Wife).

8:e februari har den biopremiär och det är typ första komedin som jag ser framemot på länge!
Beca (Anna Kendrick) är tjejen som hellre lyssnar på det som kommer ut ur hennes hörlurar än på sin omgivning. När hon börjar på universitetet har hon svårt att hitta rätt grupptillhörighet. Istället hamnar hon bland ett varierat gäng med både elaka, rara och konstiga tjejer som enbart har sina vackra sångröster gemensamt.

Läs mer om Pitch Perfect
 

xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.