Thursday, January 24, 2013

Shopping: Hollister & Sephora

Blev lite minishopping idag efter lunchen med Ewa. En tröja på Hollister (så snygg färg inför våren) och så en full cover foundation från Make Up For Ever i en gul ton, som jag tänker använda som concealer. Och så behövde jag ett ögonfranslim (även den MUFE), har jue mina MAC ögonfransar hemma, som jag inte använt på år och dar typ, men nu när jag inte har förlängda ögonfransar så kan det vara nice att sätta på ibland :) 
Fick Marc Jacobs Daisy Eau de Fresh i provdoft, älskar provdofter för de är perfekta att ha med sig i handväskan t.o.m. när man ska ut och har en clutch :)
 

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

2 comments:

*Anulka* said...

super jest ten sweterek :)

Anonymous said...

ja sie do hollistera wybieram w przyszłym tygodniu :D