Sunday, October 28, 2012

My Beautiful Friends

Jag älskar mina snygga vänner.  För visst är Magda snygg? Hämtade upp henne och så körde vi in till city till vår citylägenhet. Drack några drinkar innan vi tog en taxi till Lulu Club, enligt mitt tycke bästa klubben i Szczecin vad gäller musiken och lokalen är sjukt nice också. 

Träffade upp kitesurfarna där, sedan stack vi en stund till Rocker, men inga roliga människor där så vi stack tillbaka till killarna på Lulu..haha...

Vi höll oss duktigt till Bombay-tonic och några Mojitos. "My friends are so evil, I though them well" ...haha...  det var en av sakerna som jag skrev på Twitter i natt..haha.. Ja, jag och "drunk-texting", fortsatte när jag kom hem, men som tur är bor jue folk i USA, så det var lagom tid...haha... Blev lagom glad när jag själv blev väckt av V klockan 7 på morgonen "Vad gör du? Jag och M dricker och chillar". 



Jaja, ni får njuta av våra foton från igår iaf..haha... Snäll som jag är låter jag killarna vara utanför ;) Bara för att visa att jag kan vara snäll..haha...
xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

2 comments:

GlamPuss USA said...

Ah sa fina ni ar!

Vicky M said...

tack baby!