Friday, July 26, 2013

Känner du Kaj Beckman?

Det finns en massa konstiga människor out there. Jag har ganska svårt för konstiga människor, att vara i närheten av de och umgås med dem. I bloggvärlden går man ibland in på bloggar där man bara änker "shit, den människan hade jag aldrig klarat av" men likväl kan man återkomma till just denna bloggen för att "checka läget". Denna Kaj Beckman som vi slå inom internetvärlden nu är en sådan. Jag förstår honom inte, han känns lite knasig och jag vill inte lära känna honom, vill du? Men samtidigt är han lite rolig...hehe... Kolla bara in hans brev:

Tja! Jag heter Kaj. Kaj Beckman. Det går bra för mig. Och när det går bra ska man förstås dela med sig. Först tänkte jag att en egen blogg vore roligt. Men det känns som att andra är bättre på. Typ du. Så jag har gjort några youtube clips och satsat på fejjan istället. Lite skönt häng bara! Tänkte försöka slå Ashton Kutcher i kompisar. Eller i alla fall få flest i Sverige. Tycker det är så roligt när allt bara flyter på. Som min karriär sen jag slutade plugget. Har fått massor med nya jobb och det har faktiskt gått svinbra. Kul! Vissa har det, andra inte. Jag har det (tydligen). Fattar inte vad alla menar med att man ska slita så hårt. Vi 90-talister vet minsann hur man tar för sig. Det är ju bara att showa!
 Och ja, jag blev vän med honom, via min Vicktoria Tylko Vicky Murawska-facebook :)

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: