Wednesday, July 17, 2013

Now You See Me

Tog en taxi in till stan för att möta upp Kattis i stan. Vi käkade lunch på Noodlemarket inne på Triangeln. Väldigt prisvärt må jag säga för 99kr inklusive dricka för buffén där det även finns mongolian barbeque.

Efter det gick vi till Filmstaden för att se filmen Now You See Me med bl.a. Mark Ruffalo, Hollywoods nya älskning Isla Fisher (något jag inte förstår, gillar inte hene det minsta, hon påminner mig till stor del om Helena Bonham Carter, som jag inte heller gillar), Morgan Freeman, Dave Franco etc.

Jag gillade filmen väldugt, en hel del roliga repliker, och vem älskar inte lite trolleri?

Väl värd att se, fast jag inte var helt nöjd över slutet, som bl.a. fortfarande lämnade en hel del frågor obesvarade som iaf jag hade velat ha svar på. 

An FBI agent and an Interpol detective track a team of illusionists who pull off bank heists during their performances and reward their audiences with the money.  

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: