Thursday, July 18, 2013

Kasta mobilen i vattnet vet jag

Sony Xperia är Sveriges mest testade telefon. - det är vad som sägs, är det sant?  

Det som jag tycker är bäst med denna mobil, förutom att jag tycker att den är snygg i designen är att den är testad i vatten - jag menar då behöver man till exempel inte oroa sig över att bli slängd i poolen med kläderna på (been there, done that - midsommar förra året för att nämna en gång och ingen Sony Xperia Z hade jag då). Eller till exempel när jag är i Brasilien, på stranden själv, hur praktiskt är det inte att ta med sig mobilen ut till havet då? Slippa oroa sig över att den blir stulen - det tycker jag är guld värt.


 Sony bestämde sig för att göra Xperia Z till Sveriges mest testade smartphone. Under våren och sommaren har de genomfört en mängd olika tester; bland annat hur telefonen på ett svettigt gym, på årets första simtur och att prata i telefon i duschen. Hur skulle du vilja testa Xperia Z? 


xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: