Wednesday, July 12, 2006

Falsterbo Måndag-Onsdag + Inget Båstad

Jag har haft så sjukt skoj. Fyllelekar som djungeltelegram e sjukt skoj, folk som går in på leg som de inte ens e lika och söta boys. Jag har inte jobbat. Har fått många ögonbryn höjda, skiter i Båstad nu, p.g.a. flera orsaker. Strandbaden e sjukt nice. Jens Wickström e fortfarande söt, Daniel Zetterman e sjukt snygg i sin nya blonda frilla, fast typ alla jag känner klagar på den. Jag tycker han ser bättre ut än han gjort de senaste åren, men ja who knows kanske min smak som förändrats?!

Sen kommer vi till Jonte Frykfors, denna kille som har världens finaste leende och hans ögon glimrar när han ler. Vad är det nu, 5 året i rad jag tycker det? Dissade honom på Strandbaden förra året, hade dock skäl till det, men ångra mig efteråt... Blev glad när jag såg han i måndags, sen igår me, men vad gör jag igår när han kommer? Dissar han igen...och jag fattar i exakt samma stund inte vad jag håller på med. Han går och jag bara kollar på P
itten med orden "What the fuck am I doing? Jag vill jue ha killen?!" Något som dock e sig likt sen förra året e typ att vart jag än går eller vänder mig på Strandbaden (och inte bara Strandbaden) så e Daniel där...Detta tycker jag verkligen e skumt, riktigt skumt...spookie.

Ska ner om ca 1h igen, grillning, skumpa och utgång ikväll igen =D Anton & Robin va helt CRAZY i måndags (fast det va iofs flera :P). Party hela veckan ut, ska dock jobba också. Kommer ni ner så slå en pling.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: