Sunday, July 23, 2006

Mary arrived, natttbad, Ljunghusen

Hämtade min darling Mary på flygplatsen igår. Sjukt nice att hon e här, vi har haft två fullspäckade dagar =) I fredags var det först mingelclub Next. Riktigt trevligt och goda vårrullar...tihi... Fast innan dess hann vi me lite shopping, dock inte så mycket för min del, måste jue spara cash :/ Blev dock en korsett, en BH, två diadem, ett par shorts, ett par vita Yanük jeans :) (på REA *LoL*) och lite kosmetika :P Blev en massa folk på club Next, bl.a Pitten, Daniel, Pinglan, Nils m.fl. Drog vidare till Caramello ocett nattdopp. Sjukt varmt i vattnet, men sen glömde jag mina flip-flops, hade massa aj aj i fötterna och ingen handh sedan Ètage. Killarna köpte två 6:or jägermeister till mig och jag behövde de verkligen då jag hade mina nya guldiga höga remsandaler, kändes i fötterna efter nån timme *LoL*. Riktigt skoj hade vi iaf. Jag & Pitten flippa me en 89:a...haha... grymt skoj :P Eller vad säger du Pitten? ;)

Igår åkte jag, Mary, Pinglan och Alex ner till Ljunghusen till Anders "sommarhus". Ner på stranden för att bada och steka, grymt skönt. Sen blev det Rosévin, Fanta, vitt vin och Strawberry Fizz, ihop med Xider & Tequila som Johan tvinga i mig (jag som INTE tål det, eller ja jag blir lite gone och dagen efter e d lite snurrigt...hehe... men gick bra idag). Spelade massa spel och hade allmännt trevligt. Mary & Pinglan decka typ kl. 02 medan jag Johan, Andreas och hans flickvän stack för duk, så snodde Johan's, fast han klaga inte, värsta sweetheart :) Det va helcrazy när vi kom tillbaka, jag fick jaga Johan som sprang runt naken och försöka få honom att ta på sig sin handduk. Ahh, värsta mycket som hände askul iaf. Linda blev skitförbannad för Johan förde ljud me sig när han skulle hitta vad det nu va, sen typ 5 på morgonen så "bråka" vi om allt möjligt trams, dagen efter fick jag skulden fast det va Johan som inte höll käften, det enda jag sa va "Tyst Blondie, vi vill sova", dock fick jag mest skuld fast d va han som va jobbigast (men sötast...tihi...). Ja, orkar inte berätta mer, sätter upp lite pics nedan istället =) Ska ner till Ljunghusen strax igen, skräckfilm-tittande ikväll :)



TACK FÖR HELT UNDERBARA DAGAR ALLIHOP! <3>

puSS,

xXxVickanxXx

1 comment:

Vicky M said...

då vill jag också va sjuk :P nä, d e synd om dig honey! Love You!
bli frisk typ NU!
puss