Monday, July 03, 2006

Vickan + Aftonbladet = Sant? + lite suris

Yes, it is no joke. Ingått ett sammarbete me Aftonbladet, mer exakt Sportbladet. Och vad kan det gälla om inte backhoppning?! Of course. Tycker det e grymt kul iaf. Kommer ju vara på plats under större delen av Sommar Grand Prix:n (hela augusti), så ska jobba lite därifrån. Inget stort (troligtvis, d.v.s. om inte någon av svenskarna slår till med något stort, vilket dock e ganska osannolikt). F.d tysken Alexander Herr börjar ju nu efter storbråket under OS med det Tyska Skidförbundet (DSV) att hoppa för Sverige. Alex är en av de bästa hopparna i Världs Cupen så till vintern lär Sverige få lite bra resultat inom denna sport, som iom denna tysk kanske blir större i Sverige och får mer plats i media. Lyckas dock förbundet med att fixa svenskt medborgarskap inom den närmaste tiden, som kan vi se Alex hoppa i de blå-gula färgerna redan i Augusti =) Detta betyder då eventuellt även att jag får mer plats i tidningen :)
Tycker det e sjukt kul iaf :))


Papsen åkte iväg till Polen på en tre veckor lång semester idag, helt OK, inte det jag e sur över, utan för att han innan han åkte körde iväg och köpte en ny husbil! HALLÅÅÅÅ!!? Kunde han liksom inte ge mig lite cash istället? Känner mig något fattig efter min shopping-orgie... Han har iaf full-tankat båda bilarna så jag har nåt att köra med, fast ska jue till Båstad nästa vecka så kommer få tanka själv iaf ://

Vill bleka mina tänder denna veckan, försöker övertala mamsen att hon ska betala...går sådär...

Ohh, äntligen har jag fått tag i min sötnos Andréa =)) Ska ringa henne runt midnatt, så får vi äntligen snackas :))

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: