Sunday, July 02, 2006

Lite bränd + tips

Idag har jag brännt mig lite :// Men inte så farligt, och så länge jag inte fjällar så e det lugnt :) Finns inget fulare... Brasilien ute ur VM. Det enda jag tänker nämna i fotbollsväg idag + att TYSKLAND kommer vinna allt :D

Tog mig tillslut iväg till förfesten hos Ninna igår. Eva va SÅÅÅ full, stackaren :( Alex va oså där och en massa andra som jag inte kände sen innan, men de va trevliga :) Körde Alex hem strax innan halv ett innan jag också begav mig hem. Inga roliga klubbar som va öppna plus att jag skulle upp tidigt idag.

Över till annat. Första gången jag hörde Cascada's Everytime We Touch (slow mix), så tyckte jag inte om den alls, nu älskar jag låten, den e riktigt fin. Sen e Paris Hilton's Stars Are Blind riktigt bra med. Videon får alla tycka vad de vill om, låten e bra och även hennes förra Screwed.

En ganska kristiserad film är Herbie; Fulltankad med Lindsay Lohan (som jag förövrigt gillar skarpt) Såg den på väg hem på båten och den va faktiskt bra och jag e lättrörd, så blev lite spegelblank i ögononen. Fjantigt kanske, men kunde inte hjälpa det, den va sorlig och rörande i vissa partier.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: