Tuesday, February 13, 2007

Do You Like Sushi?

Not Me... Ska luncha me Kattis på ett sushiställe på Limhamn om ca en timme. Fattar inte riktigt denna hysteri med sushi. Oki, det är nyttigt och väldigt kalorisnålt, men jag tycker fan att det dels inte smakar något (jag mena rå fisk, lite sjögräs, lite ris och en liten bit grönsak, till detta en illgrön sås som skullwe kunna bränna bort mycket). Jag tycker det e skitäckligt. Det e faktiskt enda saken som jag efter att ha tagit det i munnen och börjat tugga, spydde ut det i vasken, inte spotta ut det utan spydde ut det. usch säger jag bara. Tycker synd om killarna som ska ner till VM i Sapporo i Japan och måste käka deras mat i dryga 2 veckor, jag vet hur mycket de brukar klaga efter en vanlig 1 veckas visit.

Men men, back till min lunch. Nä, självklart ska jag inte käka sushi, för det finns typ Ceasar's Salad där :) Utan kyckling måste tilläggas, för kyckling gillar jag inte :/ Ska d vara nåt ska det vara shrimps =)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: