Thursday, February 22, 2007

Schlieri Kills! :)

I had great fun reading Schlieri's answers on his homepage , so I thought I'll show you some..hehe..
Ehrlich, mit welchem Star würden Sie gerne schlafen?
Heidi Klum

Med vilken kändis skulle du gärna ligga med? Heidi Klum

Ein Unterschied zwischen Männern und Frauen, auf den Sie wert legen? Frauen können
nicht einparken, Männer können nur eine Sache machen (die aber 100%ig)

En skillnad mellan män och kvinnor, som det läggs vikt vid? Kvinnor kan inte fickparkera, Män kan bara göra en sak (däremot 100%-igt)

Wie sagen Sie „I love you“? ruhig, ehrlich und langsam

Hur säger du "I love you"? lugnt, ärligt och långsamt

He is great hope e will never change..hehe.. Asså e han inte underbar? jag tyckte det va så sjukt kul att läsa, iofs massa mer frågor på hans hemsida.

Nu ska jag iväg och kolla på en lägenhet!

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Haha han är kul. Matti Hautamäki svarar också superroligt på sin sida, jag ska lägga ut lite svar i min blogg, bra idé jag fick!