Wednesday, February 21, 2007

Våra Bästa År

Det e min addiction-såpa, eller ja, var ska jag kanske säga, då jag alltid kolla på den eller spelade in den i Sverige. Innan kunde man se avsnitten på nätet, men denna funktion var de tvungna att stänga ner p.g.a. några regler, något som gjorde mig mucho sad :( Men så nu när jag va i Sverige igen, bestämnde jag mig för att besöka sidan http://www.days.nu och till min stora lycka upptäckte jag att de lyckats ta sig runt om reglerna och det nu går att istället ladda ner avsnitten till datorn *wiiiie*. Så nu har jag sett mitt första Våra Bästa År-avsnitt från Österrike och så ska det fortsätta...hihi... Ja, jag e kanske störd, men ja vad gör man inte *LoL*.
Annat jag hade önskat gick att ladda ner:
  • Top Model 7

  • Desperate Housewives

  • Fotbollsfruar...någon som vet var jag kan hitta denna serie?

Nä, nu ska jag se om jag kan hitta något att käka till lunch...Varma Koppen kanske? Jappz, så blir det nog *mums*.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: