Friday, January 18, 2008

Malin på listhumör..hehe...

Och jag på snohumör :)

10 första
Första bästa kompis: Hmm...Daisy tror jag
Första bil: Mercedes CLK
Första kärlek: Jag blir jue inte kär, men som yngre, blev man kanske det, så..haha Daniel Zetterman får det nog bli ;) Haha
..oh, my God, fattar inte ens att jag skriver det...haha...
Första husdjur: En hamster (haha..det blev jue kul :P)
Första semester: Que? sikken dum fråga...
Första jobb: På ponnyridning i Skara Sommarland
Första köpta skiva: ingen aning, Spice Girls är nog den första som jag minns att jag köpte
Första riktiga kärlek: haha..kanske kommer..who knows
Första piercing: Öronen när jag var lite över 3 år gammal
Första konsert: Något på Malmöfestivalen

9 senaste:
Senaste alkoholdrycken: Aperol gespritz (vitt vin med sodavatten och Aperol)
Senaste bilfärd: Hem från Universitetet igår

Senaste filmen du såg: Någon thriller i julas
Senaste ringda telefonsamtal: Emi igår
Senaste bubbelbadet: Förrigår
Senaste spelade cd: Bränd CDR i bilen
Senaste Kyss: i tisdags, ja spelar ingen roll med vem...haha...
Senaste gången du grät: Minns faktiskt inte
Senaste måltiden: Spagetti med Sugofleisch-pikant och riven parmesan

8 har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: nope
Blivit arresterad: No, I'm a good girl
Blivit kär vid första ögonkastet: blir inte kär...Jossan ingen kommentar här! ;)
Fastnat med blicken i någons urringning?: Är ingen kille, så fastnat har man inte direkt
Fått ditt hjärta krossat: nope
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nope
Haft ett one night stand: haha...no comment? ;P
Busringt till någon: KLART :D

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Malin said...

Hamstrar är ju söta haha:)Å Zetterman ;)
Ingen komentar du var lika dålig du haha