Thursday, January 10, 2008

Åka på backhoppning utan att se hoppningarna? are you joking me?

Ingen backhoppning innan Zakopane var det sagt..yeah right... Val di Fiemme ligger 1,5h väg härifrån, fick höra hur pantad jag var som inte skulle dit och med en massa tjat från Betti & Steffi, samt samtal med Tad gjorde att beslutet blev taget.

Steffi & Betti ville först åka på lördagen endast över natten för party... Åker jag på backhoppning, så ska jag fanimej se tävlingen osv. Så nu har det blivit så att Tad dyker upp här imorgon natt, sen på fredagen åker vi till Predazzo.

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Det är helt klart pantat att INTE se tävlingen! Vad är backhoppning utan själva hoppningen liksom?!?!!?

"Jag ska bara plugga" hehehehe.

Föresten kommer Wank så ni kan ju diskutera lill Blondie ;) hahaha

Avundsjuk är jag ju det vet du!

Hälsa Tad!

Vicky M said...

hahaha...kommer Wank? hahaha