Wednesday, January 16, 2008

Jag är nog en bitch

Jag har en ja kompi, hon gillaren kille. De harihop det, docvk inte officiellt, dvs jag vet egentligen inte om det. Idag så fort hon gick på toa hade vi hop det, ellr ja så fort det fans chans, elelr inte, inte vrt jag jag kollace intrte, en gång hann hon dock nog komma tilllbaka och se off hångla för fullt på dansgol vet, hon sa dock inget till mig.

Yes, I'm a bitch, and if you hqve a boyfriend that I like, be sure that I will try to grt him... Sorry, it's just about one night, or something...

för att försvara kig shälv, det afr inte jag som följe med mighem och kommenterade ATT DET LÅG EN LAPTOP I VÄGEN I MIN SÄNG...


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Så du raggar på dina vänners pojkvänner.Trevlig vän du är verkligen..

Vicky M said...

nä, inte vänner's, det är off the market, men bara för att någon är upptagen behöver det inte betyda förbjudet. vänner och folk man träffar under olika omständigheter ibland är två skilda saker