Saturday, September 03, 2011

Koi it was :)

Träffade Tess & Sonja för middag och drinkar på Koi igår. För min del blev det grillad lax med broccoli och ris. Gissa min förvåning dock när jag bad om normala bestick och tjejen säger att de ej har det?! WTF?!?! Sorry, men en restaurang mitt på Lilla Torg som ej har bestick om kund önskar? Pinsamt. Nu äter jag väl OK med pinnar, men tänk er en "normal" person som ska äta ris och skära lax med pinnar. Laxen var lite klurig att fixa faktiskt. Maten var god, men ej prisvärd. Tess & Sonja beställde en laxtatar, som de lämnade kvar hälften var av, ingen hit. Typ smaklös.

Åkte hem runt midnatt då jag hade huvudvärk :/ Vad gjorde ni igår?

Jacka: Ta
lly Weijl
Tröja: Samsoe & Samsoe
Byxor: Philip Russell
Skor: Michael Kors
Scarf: Esprit
Väska: Gucci
Örhängen: D&G


xoxo,

Vicky
Vinn en MacBook Air - Studera Vidare -> information om högskolor och universitet!

No comments: