Thursday, September 22, 2011

You always have time for shopping ;)

Shit vad upptagen jag är hela tiden nu..hehe.. Snackade med Kattis om det, att min MacBook Air kom för 2 veckor sedan och jag har tills idag inte hunnit sätta igång den och föra över allt från denna datorn. Just för att jag inte har haft 2h eller något sådan för att lägga på det.

Blev lunch på T.G.I. Friday idag, köpte några danstoppar på H&M och sedan en is-latte Wayne´s innan jag var tvungen att bege mig till Sweatshop för 1h hip hop med Jonna och sedan 1h zumba med Jeanette (hon har en riktigt bra koreografi nu faktiskt, me like!).


Efter det stack jag iväg till Solsystemet och la mig i ett Ergoline solarie i 10min och sen kom jag hem strax efter 20. Har precis fått i mig mat och nu ska jag fixa med lite blogginlägg och sedan blir det att chilla :)

xoxo,
Vicky

Studera Vidare - information om högskolor och universitet!

5 comments:

Anonymous said...

Wiktorkooooooooooooooooooooooooo to się leczy!!!!!

Vicky M said...

co sie leczy? moje przeziebienie? :D

Anonymous said...

to też, ale tą zaawansowaną postać zakupoholizmu też :P

Vicky M said...

odzywa sie ta co nic nie kupuje :D

Anonymous said...

:D :D :D