Tuesday, September 20, 2011

Tävling i sammarbete med Evas Underkläder

Dags för en ny tävling denna gång i sammarbete med Evas Underkläder. Du har nu chansen att vinna dessa fräcka stay-ups i nät med sjuksköterskeemblem (färgen: svart&rött eller vitt&rött, storlekarna: one-size eller plus-size).

Vara lite extra sexig för din pojkvän, eller blir det kanske din Halloween-outfit kanske?
Länk

För att vara med att tävla skriver ni en kommentar i fältet nedan med färgen ni vill vinna. För en extra lott bloggar ni om tävlingen.


Tävlingen avslutas den 2:e oktober kl. 22.00. Lycka Till!



xoxo,
Vicky

Vinn en MacBook Air med Studera Vidare - information om högskolor och universitet!

8 comments:

Karolina said...

vitt och rött, one-size :)

Caroline Andersson - 18år och blivande mamma said...

Jag är gärna med, och skulle vilja ha vit och röd i storlek one size! :)

Nathalié said...

hej hej, är gärna med & tävlar! Älskar dessa stay-upsen i svart & rött. Om jag har turen med mig skulle jag vilja ha dem i storlek Plus Size.

jag & min sambo förlovar oss i december och vad skulle då passa bättre än dessa snygga att klä upp sig med på kvällen?

Har även bloggat om tävlingen för lite extra vinstchans; http://yarp.blogg.se/jagtavlar/2011/september/tavlar-hos-victoria-210.html

Håller tummarna, detta skulle verkligen bli en sexig överraskning för min blivande fästman =)

Kram Nathalié

Annika - drömmen om 11 barn said...

Jag är med och tävlar om de svart/röda i plus size - de skulle sitta fint, för vem vill inte ha lite extra krydda då och då? ;)

Länkar givetvis: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/september/vicktoriamurawska-1.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Gratishav said...

1.Jag är så gärna med.
skulle välja svart-rött i one size.

2.har länkat på min blogg:
http://gratishav.blogspot.com/2011/09/vinn-stay-ups.html

Hoppas på tur!
Lili
mail:he-jasmine@163.com

Linda J said...

Hej. Jag är gärna med och tävlar. Vill gärna vinna de svarta och röda i plus-size.
Ha en bra kväll
Linda J lolinondoda@spray.se

PyretPepsi said...

Skulle önska jag hade turen och vinna de svarta. Har länkat här: http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/09/111002-tavlar-hos-victoria-om-fracka.html

Daniella said...

Jag e med. :)
Vill gärna vinna dom svart röda, one-size. :)
Min mail: daniella_caroline@hotmail.se