Wednesday, July 18, 2012

Fashionably Late

 Ola, I, Bogna
 
Vad betyder det egentligen? Ja, asså jag vet vad det betyder men i detalj? Är 45minuter mycket? Jag var jue lagom sen ut ur dörren igår efter träning dusch och allt så jag gick in till Jean Louis David hair salon klockan 19.53 och skulle egentligen möta upp tjejerna klockan 20.00.

Men mitt hår var lagom fettigt efter massagen, så jag var bara tvungen att få det tvättat och stylat innan. Så klockan 20.45 dök jag upp. Sorry girls.  Ochalla bowlingbanor var fulla, så vi bestämde oss att bara sitta och dricka i en bowlinghall inte var så kul och gick vidare till Brama Jazz Cafe. Där det blev ett par drinkar. Eller mer exakt 3st. Bl.a. blev jag serverad en Piña Colada i ett cocktail glas...OK... Men drinkarna var iaf goda. Var med tjejerna som jag ska till OS i London med :) Tjejerna som jag ska bo på yachten med, Ola & Bogna.

Privat chaufför hade jag också dagen till ära..haha.. Ringde och 30 minuter senare dök sjutsen upp :D 
 xoxo, 
Vicky

No comments: