Thursday, July 05, 2012

New York Flight Confirmation

Så nu har jag fått alla tider och datum för min USA-resa. Kommer först spendera ett par dagar i NYC, sedan troligtvis åka till Hampton Bays och besöka min kusin någon dag och sedan antingen möta upp Elina (http://www.mondoblog.se/glampuss/vickan-kommer-till-new-york/) i NYC eller åka till henne i Washington DC. Efter det får vi se vad det blir för äventyr ;) Miami? LA? Massa folk som tycker jag ska pallra mig ut till Los Angeles, men we'll see :) Min UFC:are ska jag väl också springa på lite ;)

BTW. jag flyger med KLM, har nog aldrig flugit med de, och speciellt inte till USA. Flyger ALLTID med Lufthansa till the US, men nu var det jue inte jag som betalade, så jag får ta vad som ges ;) Vad tycker ni om KLM? Erfarenheter?


xoxo, 
Vicky

1 comment:

Sonja said...

KLM is def one of the very best airlines. Did Asia with them. Same league as lufthansa, ANA and Cath Pacific ;)