Thursday, July 19, 2012

Sink down in chocolate

Vilken crazy dag det varit idag. Min väckarklocka (mobil) väckte mig inte i morse så jag gick upp 11.15, way too late för allt som skulle fixas. Knappa 45min senare var jag ute från huset och skulle bege mig för att få min bil städad, men det spöregnade så jag körde fel och hamnade istället på shoppingcentret MOLO. Ödet kallade jag det och gick in och shoppade lite istället :P Visar er imorgon när jag kommit hem till Sverige, eller eventuellt imorgon bitti innan jag beger mig iväg till båten.
Jacka: Bondelid, Jeans: Vero Moda, Top: Weekday, Ballerinas: D for Dasia, Skärp: Reserved, Väska: Ed Hardy

Klockan 14 hade jag tid på Studio Efekt för massage, peeling och chokladwrap. Sjukt nice 1h45minuter senare var det att slänga sig i bilen och köra till Fitness Studion.


xoxo, 
Vicky

2 comments:

Anonymous said...

Skad ta piekna torba w motylki?:))

Vicky M said...

Ed Hardy :)