Friday, September 14, 2012

My last night in DC :(


Igår var min sista kväll i DC, för om några timmar åker jag, Elina och hennes kompis iväg till New York City över helgen och efter det åker jag till min kusin i the Hamptons några dagar innan jag flyger till LA :)  *busy busy*


Igår så gick jag, Elina & Alena till SEI för dinner. De är tydligen kända för din fish & chips sushi. Som må låta skumt, men satan vad god den var. Sedan beställde jag (som vanligt) en california roll. Som appetizer blev det edamame böner. En "almost non alcoholic" drink, as Alena called it ;P - pear vodka, pear purée & sparkling wine,  till maten och vi var redo to hit the W roof top.

Totally crowded, så efter en drink bar det av till Saks, där L & F hämtade oss och vi åkte till Lost Society och där gick det jue bara utför..haha... Tills jag tog ett vuxet beslut att bege mig hem ihop med Elina (som skulle jobba idag) istället för att följa med vidare till Capitale med resten. Kände inte för att vara superbakis på väg till NY idag. Smart val? who knows ;)
 xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

2 comments:

Anonymous said...

OMG, Elina is such a beauty!

Vicky M said...

she sure is :)