Saturday, September 22, 2012

Santa Monica & Venice Beach

 top: Sonia Rykiel, yoga pants: Victoria's Secret, Solisar: Ray-Ban, väska: Juicy Couture
 
Idag åkte jag och Jennifer till Santa Monica och prommenerade ner till Venice Beach. Varandras motsatser, men ändå sååå nära. Perfekt väder för att chilla lite på stranden, men vattnet var kallt, så inget mer än fötterna som doppades..hehe...

Efter någon timme i solen (syns duktigt mycket nu), så gick vi till the Sidewalk Café for some Happy Hour med sliders och drinkar...hehe..
 Jodå, gå in och träffa doktorn som gör en medical evaluation om du behöver "läkemedlet" marijuana...
xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

4 comments:

Helén said...

Oh ... sitter här med tänd brasa för att få upp värmen o kikar på dina fina bilder - o längtar mig bort!
Ha en finfin lördag tjejen o sola på!
Kram

Vicky M said...

tack gumman! ska lägga mig nu, ännu en natt där klockan närmar sig 2 på natten..hehe..
kram

GlamPuss said...

Aaawww ser ut som att ni har det supernice! Saknar dig!!! Mysigt att ha familjen har, nar de aker kommer jag typ bli helt deprimerad haha... Avtandning fran sverige-besoken liksom! <3

Vicky M said...

miss u too hun! <3 ja jag kommer bli superdepi när jag åker back till Sweden också :/