Friday, September 07, 2012

Paranorman & Us


hej hopp! Nu har jag och popcorn monstret Elina (hihi) varit över i Georgetown och varit på bio. Paranorman 3D som var en hur söt film som helst och ROLIG :) Kanske ingen direkt barnfilm för den var jue "läskig" med döda människor och zombier. Biopremiär i Sverige den 21:e September :)

Colan jag beställde var en medium... typ 1,5l fick jag och så står det på bägaren "Make it a large one next time" CRAZY!
 
 Miss Cool :)


 Sexiga i våra glases :P

top: Armani Exchange, byxor: Pieces, skor: Adidas, väska: Juicy Couture
 

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

3 comments:

Gräshoppan said...

Oh my god så söta ni är! Vill oxå gå på bio o äta popcorn!Har inte varit ute sedan Kevin föddes... Men har man ingen barnvakt så har man inte! :(
Men snart så kan de andra barnen ta honom iom att de är så stora - då blir det BIO! :)
Ska kolla med min svärmor oxå om de kanske kan tänka sig ett par timmar?

Ha en fin dag o var rädd om dig/er!

Anonymous said...

Skaaal och god morgon baby! http://wp.me/p2CpcJ-c4

Andrea

GlamPuss said...

Haha popcorn monstret... JApp det ar jag det! :P