Saturday, September 22, 2012

Så typiskt Sverige #2

Idag medan vi låg på stranden så läste jag Vecko Revyn, och hittade däri ännu en undersökning som gjorts om "första dejten" som jag skrev ett ganska långt inlägg om för typ 1 vecka sedan: http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2012/09/sa-typiskt-sverige.html

Och jag tycker fortfarande är siffrorna är pinsamma SVERIGE! Vad säger ni? 
 I min värld finns inget som heter dela lika på första dejten..eller andra, tredje, fjärde...
 

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM

5 comments:

Annika - drömmen om 11 barn said...

Delar lika??? :O

Brukar det inte vara den som bjuder ut på dejt som pröjsar kalaset? ^^

WhoIsThis said...

Jag är old fashion. Tkr killen ska betala :D

Elina på Dildoteket said...

Jag tycker såklart att killen ska betala första dejten.. ;)

Vicky M said...

jag undrar lite vad det är för folk som varit med i undersökningen...

BitterBlondin said...

Jag har ju gått i amerikansk skola som tonåring... Det finns liksom inte att tjejen betalar.