Saturday, October 24, 2009

4 funny celebrity quotes

"Fantastic, fantastic. Her boobs are great as well...I shouldn't have said that should I?"
Amy Winehouse's dad, Mitch, on his daughter's well-being and her recent breast augmentation, to British TV show This Morning

"Fans ask me to growl for them, and I really don't enjoy doing that. Please just wait for the movie."
New Moon's wolf Taylor Lautner





"I want to hate Megan Fox more than anything. We all do. But I read a bunch of her quotes, and she's witty and smart and carefree. I thought, 'This is the kind of girl I’d love to be friends with.'"
Kristen Bell

"You need moisturizer and help. You are the oldest young women I've ever seen."
Wendy Williams, commenting on Lindsay Lohan's appearance next to Donatella Versace, on her talk show
xoxo,
Vicky

6 comments:

The Hills & The City said...

hehe jo jo själva sidan funkar men dom säger att min blogg inte godkännd konstigt :S

hehe ja hon e skumm hon:P

karin said...

Hahahaa!
Hej Vicky!
Jag hittade precis din blogg av ett rent sammanträffande. Jag är ett stort backhoppningsfan själv och det var fanemig ASROLIGT att läsa om dina bravader med alla backhoppare!
Keep it up! =D
Du har nu fått en ny läsare, för så mycket som jag skrattade åt alla galna historier!
Ha det bra! /Karin

såg att jag råkade posta detta i något riktigt gammalt inlägg, så jag postar det igen. =)

Vicky M said...

hehehe..

kul Karin, ja det kan vara ganska galet, fast nuförtiden skriver jag inte lika mycket i detalj som jag t.ex. gjorde 2006, då jag som preson inte blivit så "välkänd" ihopmed min blogg. nu fårman passa sina ord lite..hehe...

Anonymous said...

allle obleśne baby bleeee

Karin said...

Ah, det förstår jag. Kan ha varit något så gammalt inlägg jag läste. Men får man fråga en sak? Du behöver absolut inte svara och jag ber om ursäkt om det är en alldeles för privat fråga. Men jag fick intrycket av att du tycker om Gregor Schlierenzauer och umgås med honom mycket. Är du tillsammans med honom eller på väg att bli? =) Som sagt, jag ber om ursäkt om frågan är för personlig. Jag önskar er all lycka i så fall. =) Han är en av dem bästa backhopparna tycker jag. =) Mvh/Karin

Vicky M said...

@Karin: Ja, jag känner Gregor ganska väl och även hans familj. Det är en underbar kille :)