Sunday, October 04, 2009

Bree - the Desperate Housewife


Städat och packat upp kläder hela kvällen. Blev en paus med cider i köket med Betti dock, och så kom vi på att vi skulle baka..haha... Blev ett Brownie recept ur Atkins kokboken som vi gjorde till vårt eget och gjorde som en vanlig chokladkaka med marcipan Ritter Sport :D


Glömde berätta för er vad som hände i morse. Jonas kom hem typ 8 på morgonen, och knackar på för han hade låst sig ute ur sitt rum (hans dörrhantag åker av och igår hade han råkat smälla igen dörren när han gick). Så hade han verktygslådan på balkongen, så han var jue tvungen att gå igenom mitt rum. Så säger jag att ja, kom bara, halvt sovande. Så typ det första han säger när han kommer in på mitt rum "Men är du själv?!?!" - superförvånad. Jag ba "ehh, jaa???".

Ikväll tyckte han att det var skitkul, tyckte inte jag dock..haha.. Jag som fan brukar vara ordentlig, jag har typ aldrig killar sovandes här, så bara fäller han den kommentaren helt förvånad liksom!


xoxo,
Vicky

1 comment:

Jonas H Svensson said...

Ser gott ut, skulle passa mig perfekt nu som bakisgott. :)

Var med i nomi­ne­rin­gen till vec­kans blogg hos mig… http://jonashsvensson.se/2009/10/03/tavling-veckans-blogg/