Sunday, October 11, 2009

Stephen Gately DEAD!


OMG! Gud, vad många oförutsedda, chockerande dödsfall det varit på den senaste tiden.

Den f.d. Boyzone-medlemen vistades på Mallorca. Han hade varit ute och tagit några drinkar, gått och lagt sig på hotellet och vaknade aldrig upp igen igår. Dödsorsaken sägs fortfarande vara okänd. Stephen Gately blev 33 år gammal.

Ett meddelande som publicerades på gruppens hemsida i morse bekräftar stjärnans dödsfall.

”Stephen avled i går tragiskt under en semester på Mallorca, där han befann sig med sin partner Andrew”.

De övriga fyra medlemmarna i Boyzone – som nyligen återförenades – kommer att flyga till Mallorca under dagen.

Vi är helt förkrossade. I nuläget vet vi inte mycket om vad som har hänt, säger Boyzone-managern Louis Walsh.

Gruppens mest kände medlem, Ronan Keating, uppges ha mottagit dödsbeskedet mycket hårt.

Ronan älskade Stephen som en bror, de var väldigt nära. Det här golvade honom totalt, ingen kan riktigt förstå vad som har hänt, säger en vän till News of the world.

xoxo,
Vicky

4 comments:

The Hills & The City said...

Må han vila i frid!

ja jag kan hålla med dig faktist det blev för mycket i den andra bilden. men visst är det något som e på g nu leopardmönstrat, är det något du hade tagigt på dig?

Sidney The Singer said...

Oh my good, vad heemskt!!! Fan så tragiskt :( May him rest in peace!

Tack för du önska förresten men Ang låten, vilken menade du? On my own med vilken artist? :)

Anonymous said...

a kto to ten Gately?

Vicky M said...

Gately z Boyzone.

- - - - -

Ja, asså jag har en del leopardmönstrat, dock kanske lite mer försiktigt, som leopardmönstrade axelband på bh:n, har en blå/svart leopardmönstrad genomskinlig blus som jag älskar från Mango, och det senaste jag inhandlat är faktiskt ett par leopardmönstrade ballerinas :)

Har även en leopardmönstrad Diorväska någonstans, som jag fick typ 3 jular sedan.

- - - - - -

Sydney.

On my own älskar jag när Katie Holmes sjöng den i Dawsons creek, vet faktiskt inte vem som sjunger den i vabliga fall, men jag tycker att den är riktigt fin.