Thursday, October 01, 2009

Enrolling


Jag har sååå mycket att göra. Välja ut vilka kurser och klasser jag ska gå på Uni denna terminen. Just nu verkar det bli ganska mycket från mina anglistik studier.

Därtill börjar alla bra serier nu: One Tree Hill, Gossip Girl, 90210 (undrar om Donna kommer vara med mer), Americas Next Top Model, Project Runway, Biggest Loser, Desperate Housewives, The Dollhouse, Glee, Melrose Place, Svenska Hollywoodfruar, The City, The Hills. Behöver jag fortsätta?


Från att förra året ha gått från att inte titta på typ nada, så kollar jag nu på ALLT..typ. Ja utom Greys Anatomy, True Blood och Simpsons typ.

Vad följer ni slaviskt?

xoxo,
Vicky

4 comments:

Unknown said...

ja jebie Vic patrzysz na moje wszystkie ulubione seriale;)

Unknown said...

aaa to ja alanis;p

Vicky M said...

hehehe...no mam dobry gust i ewidetnie ty tez ;)

Unknown said...

o matko, a ja jestem serialowy retard :(