Monday, January 07, 2013

En Julklapp

En av julklapparna jag fick var det stort set för att kunna fixa UV-gel naglar hemma. Har gjort naglar från och till i över 10 år och jag är nästan aldrig nöjd med resultatet när jag får de gjorda. Det första jag vill göra när jag kommer ut är att börja fila. Jag är en perfektionist helt enkelt. Dock blev naglarna lågt ifrån perfekta då jag hade ca 1,5h timme på mig innan jag skulle iväg på nyårsmiddagen. Gjorde iaf supernaturella med lila kristaller (min nyårsklänning var jue lila). Huvudorsaken till varför jag velat ha maskinen ett tag är inte för att kunna göra naglarna själv. Tycke rom att få det fixat, utan det är mer för att jag ska kunna fylla på när det växer ut lite, eller lägga på ett extra "shine" lager efter att ha filat lite :)
xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: