Monday, January 07, 2013

Justin Bieber super Exposed

Vet inte om ni läser CDAN-bloggen? Jag kikar in lite då och då, men är oftast för lat för att leta upp godbitarna, som tur är hittar jag de ofta i Bitter Blondin bloggen :) Josabeth är bra på att plocka ut det intressanta, och översätta det till svenska (inte för att det engelska gör mig något). I början av året kör iaf CDAN sina reveal items och det fanns några om Justin Bieber. Lat som jag är (skyller på min maginfluensa), så kopierar jag Bitter Blondins svenska inlägg och sätter till de engelska förklaringarna:

17 Nov 2012
Denna A-tweenern hade precis satt sig ner för att äta middag med sin B-tweener till flickvän när hon plötsligt bad om att få kolla hans mobil. Han sa nej. Hon reste sig upp och lämnade restaurangen och sa att hon aldrig ville se honom igen.
This former A list tweener and now just an A lister in his mind had just sat down to dinner with his former B list tweener girlfriend when she asked to see his phone. He said no. She got up and left the dinner and said she never wanted to see him again.
Justin Bieber/Selena Gomez

24 May 2012
I höstas bjöd den här A-tweener sångaren in en grupp människor till sitt hem. Hans B-skådis till flickvän tillhörde inte de inbjudna. De drygt 15 gästerna tvingades lämna över sina mobiltelefoner till en vakt som tog hand om dem och låste in dem i ett rum tills de lämnade huset. Då tog den unge sångaren fram lite marijuana och bjöd in sina gäster en efter en till ett annat rum för att röka med honom. Under tiden passade han på att stöta på varenda tjej som var på festen – och majoriteten av gästerna var tjejer. I 15-årsåldern ungefär – ingen var äldre än 18. När han pratade med någon som var yngre sa han att han föredrog äldre kvinnor. När han väl hittade en som var äldre än han själv bjöd han in henne till sitt sovrum och tillbringade lite tid med dem – en och en. Under hela kvällen ringde sångarens flickvän med jämna mellanrum för att kolla upp honom och han sa att han bara såg på lite fotboll med sina kompisar.
So, last fall, this male A list tweener singer had a group of people over to his house. His B- list actress girlfriend was not among those invited. As the 15 or so guests walked in the house they all were forced to hand over their cell phones which were put in a basket and then locked away in a separate room until the end of the night. Then, the squeaky clean singer pulled out some pot and took turns inviting guests into another room to smoke with him. While he would smoke with them he would also hit on each girl who was at the party and they were mostly girls. Mid to late teens and no one older than 18 or so. When he would talk to one who was younger than him he would say he preferred older women. When he did find one who was older than him, he would invite them into a different room and spend time alone with them one on one and then remind them not to talk about what happened. Several times during the night he got calls from his girlfriend and he told her he was just hanging out watching football with some guy friends. I wonder if he got the pot from his A list singing friend who started off in the business at about the same age.
Justin Bieber
Justin Bieber marijuana/joint

6 Jan 2012
Denna pojkaktiga A-sångaren har lite problem med sitt förhållande för tillfället. Hans B-skådespelerska till flickvän har haft lite andra saker att tänka på de senaste veckorna än att ha sex – och han kan inte förstå varför. Så han har hittat en annan som ställer upp tills hans flickvän är redo att återgå till det normala. Hon kanske inte gör det, dock.
This A list boyish singer is having some relationship difficulties right now. Turns out that his B- list actress/ singer girlfriend had more on her mind than just having sex the past two weeks and he just does not get it. So, he has quietly found someone else until his girlfriend his ready to resume. She might not be though.
Justin Bieber/Selena Gomez


Chockerande för vissa kanske, men tilläggas bör man att typ ALLA röker på då och då i USA (själv är jag emot det, förstår inte varför man ska göra det, speciellt med effekten det ger, men men... Sen är jag emot rökning överlag, så...). Ungefär lika vanligt där som att ALLA dricker en Red Bull lite då och då i Sverige.
 


Ahh, nämnde jag att jag gillar Biebs? Hade inte ställt mig på kö till hans sovrum, men ja ;)

Sen till hans försvar, om inte flickvännen vill ha sex med honom så är hon en dålig flickvän det är allt jag har att säga.  


xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

1 comment:

GlamPuss USA said...

Ja att roka pa ar ju ingen big deal har. Jag gillar det dock inte heller. Fattar inte poangen liksom, vill jag bli trott kan jag ju bara ligga och dega pa soffan..? Not my thing helt enkelt!