Monday, January 07, 2013

Vem vann ansiktsbehandlingen?

Nu är vinnaren utsedd av värdecheken på 1500kr på en ansiktsbehandling hos Stureplanskliniken. GRATTIS Bitter Blondin, som vann med denna dikt:

Eksem i ansiktet är inte kul
Man känner sig fulare än ful.
Allt jag vill är att fixa min hud
för att känna mig som en partybrud.
Får jag ett presentkort på Stureplanskliniken
skulle jag bli allt annat än besviken.
Denna present skulle jag verkligen vilja ha
för att må riktigt bra!
Förutom denna gräsliga dikt
har jag också delat ordentligt


Maila mig din adress så kommer checken i brevlådan :)

Ny tävling kommer ut i dagarna :) Kan säga att det kommer bli Victoria's Secret.
  

xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

1 comment:

Josey said...

Skojar du??? Vann jag!!! Jippiiiiiie hurra vad glad jag blev! :-D You just made my gray lousy day!!! Tack i mängder!!!