Monday, January 07, 2013

Sponsrad video - Apollo

Finns inget mer som gör att jag vill komma bort härifrån fortare än fortast än att se alla underbara bilder eller videos på helt amazing resemål. Känns nästan som om jag blir mer och mer rastlös och vill komma iväg till Brasilien. Fattar ni hur underbart att slippa Sverige's gråhet? Och då menar jag inte bara vädret.. (ja, det är lite en känga till Sveriges befolkning..sorry). Lite avis är man såklart på alla som är borta i varma länder. Ewa har spenderat 3 veckor i Karibien, Dani har varit, ja överallt egentligen, men solar just ni i Miami, Gatsch kom precis hem efter 6 veckor i Australien, Magda åker iväg på träningsläger till Teneriffa nu. Ska jag fortsätta? 

Personligen hoppas jag att jag hinner fixa allt för Brasilien, så jag kan flyga iväg mot slutet av månaden. Blir först iaf en veckas stop i Los Angeles innan jag flyger vidare till Rio de Janeiro.

Så länga kan man drömma sig bort genom att titta på reklamfilmer som den Apollo har gjort.
Detta är Apollos nya reklamfilm om hur de anställde guden Apollo som deras nya ansikte utåt.

Läs mer om Apollo

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: