Monday, August 14, 2006

En backhoppare i säng till varje pris...

"I hate the way you talk to me
And the way you cut your hair
I hate the way you drive my car
I hate it when you stare
I hate your big dumb combat boots
And the way you read my mind
I hate you so much it makes me sick.
It even makes me rhyme
I hate the way you're always right
I hate it when you lie
I hate it when you make me laugh;
Even worse when you make me cry
I hate it when you're not around
And the fact that you didn't call,
But mostly I hate the way I don't hate you;
Not even close; Not even a little bit; Not even at all."


Riktigt fint podium i lördags. Kofi vann, Schlieri 2:a, Loitzl 4:a, Yes, Österrikarna deckar alla =) Som ja berättat innan så blev våra vindrutetorkare stulna och jag skulle åka till Zürich's flygplats, det börja dock regna så sket på det. Utgång blev det iaf. Träffa Greg & Stefan som redan va klara för utgång när vi kom tillbaka, fråga var vi skulle och sen skulle vi ses. Blev snabbiordningfixande, men med kommentarer från Tad & Eve att det jue va jag som slle presentera oss ikväll, well, höll inte me men iaf. Tyckte jag såg ut som bajs vilket dessa två fick höra "Många som skulle vilja se ut som sådan bajs som dig" - sa Tad, jo kanske iofs sant, men jag kände mig vekligen blöö =/ Utgång blev det. En hel del me Norrmännen bl.a. Tommy som satt och diskutera mitt sugrörssugande redan i början av kvällen...haha... helt hemska sugrör hade de, riktigt stora, helt onice att dricka min Jägermeister Red Bull som jag förövrigt blivit kär i. Red Bull i alla former om ni inte fattat det innan ;) Stackars Tom Hilde (höger) & Anders Jacobsen (vänster) blev antastade av en äldre kvinna, skulle nypa de och ta på de hela tiden...haha...vi skratta satan asså. Största delen av kvällen spenderades dock med Greg Baxter *sweetheart*. Kofi gjorde en typ mig i Planica fast i light version, ja blev sjukt förbannad, lämnade stället strax därefter hängades på Stefan, vet inte om det va så smart...hmm... Tror tyvärr ine det, men över till tidigare händelser.

Efter att jag spend
erat viss tid med norrmännen hängde jag me Tommy tillbaka till Dorfkeller där bl.a. Greg & Stefan va. Greg satt med två tjejer + hon äldre som nypt Anders och Tom...hehe... När jag kom han ba "Ohh, Vicky, do you want anything to drink? Come with me to the bar." Vid denna tiden av natten hade jag gått över till vitt vin toppat me sprite. Tjejerna som satt me Greg glodde assurt på mig och börja snacka skit, jag kommentera detta till Greg "Well, don't bother about it, its not like your not use to it, 'cause your blonde, everybody talks to you and likes you!" tyckte d va gulligt sagt :)* Efter ett tag fick Greg i sig lte too much, mådde inte super och fick besöka toaletten, då säger den äldre kvinnan till en av tjejerna "Så vad e din strategi nu?!" Jag tappa hakan, trodde inte mina öron. Tjejen försökte hänga på mig när jag skull lämna Greg på hotellet (vi bodde i rummen typ bredvid varandra), så jag fick be Stefan gå me honom istället, då jag själv inte var säker på om jag skulle lyckas me att få ut denna tje ur Greg's & Mackanzie's rum. Typ 10 minuter efter att Stef lämnat Greg ser jag samma tjej hänga omslingrad me en annan kille och ytterlgare ca 45 minuter senare hånglades me Guido Landert. shit säger jag bara, göra allt bara man får en backhoppare, patetiskt asså. Tur att ja hann rädda Greg, han ska absolut inte ha nån sån brud, usch! För det andra så va d nån som skulle gå tillbaka me honom så va det inte hon *LoL*

Küttel pussades och far runt, bekantade mig me Martin Schmitt's flickvän Patricia som e väldigt trevlig =) Sen träffa jag ännu en person som också ska skriva intagningsprovet i Psykologi i Innsbruck.

Tillbaka till att jag lämnade Krone Bar me Stefan, klockan va ca 03.00, va så sjukt förbannad
när jag tillslut kom till mitt hotellrum, hjälpte ju inte att Stefan kommetera "How can you just let Kofi be, you are like in love with eachother, go and take him!" - men i helvete heller, fuck him asså (njae, inte riktigt kanske, men ja...jag va arg), som sagt lämna jag stället hängandes på Stefan. På hotellrummet slängde jag saker omkring mig, alla mina ihopvikta kläder som la på sängen va allover på morgonen, Eva & Tad berätta igår morse att de förstod att jag va något irriterad, men beslöt sig för att hålla käften och låtsas sova, och det va nog rätt beslut av dem...haha... Jag skickade ett något avreagerande SMS till Aska, som svarade ca 5 minuter senare. Sov sjukt dåligt den natten...vakna hela tiden och trodde klockan va asmycket.

På söndagen skulle vi åka till Köln, först dock till Zürich för att lämna bilen utan vindrutetorkare och få en ny. Det spöregna, s
å fick ringa Europcar, käringen där säger att vi får ta tåget in eller om vi kan vänta tills det slutar regna (sure me tanke på att det regnat senaste 2 veckorna, typ oavbutet). Får hjälp av en jättesnäll kvinna på Shell-macken som ringer runt till Autohilfe och tillslut efter nån timme har vi en provisorisk vindrutetorkare som funkar ändå fram till Zürich där vi får en Scoda Octavia Combi istället. Tad tar flyget från Zürich till Köpenhamn och sen Gdansk, eftersom han måste hem och jobba. Jag och Eva kör till Köln, ca 600km, men på tyska Autobahn i ca 180km/h går det fort =) eller relativt, framme kl. 21, när vi börja köra kl.17 från Zürich. Vägen va kass från början, massa spöregn oc köer, så vi klara det fort tyckte jag :)

Checka in
på hotellet (Express by Holiday Inn) "Varför måste det ligga bredvid e McDonald's?" "För at vi ska ha nära att köpa Milk Shakes" . Nice hotell asså =) Vi stack ner på wireless Internet innan vi bytte om tll våra sovkläder och började pimpla Rosévin i våra sängar...haha... Eva decka såsmåningom medan jag fortsatte leka me min Laptop och drack ytterligare ett glas Rosévin, som förövrigt blev inköpt i Hinterzartet, men inte uppdrucket sen dess...tihi... Sen att annat åkt ner istället e en annan sak *LoL*

Idag har vi besökt Phantasialand, mn mer o det nästa gång :) Flyger till Polen imorgon förmiddag.


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: