Monday, August 21, 2006

Ny jacka & massage <3

Wiiie, har ntligen inandlat min älskade jacka :D (bild kommer *lovar*) Helt kär e ja asså...tihi... Dubbeltydigt? who knows ;P Va på min manicure tid i morse, helt glad a ha fina naglar igen, men vad gör jag det första när jag kommer tillbaka till hotellet och ska packa?!? Jo, nagelacket hade inte torkat så förstör typ allt, vilket för min del innebär ett pissehumör i typ 2 timmar framöver =// Stackars Eva... Ska fixa det antingen imorgon eller på onsdag.

så va vi iväg och käka negerbullar som här i Polen heter Ziemniaki vilket betyder Potatisar...haha... smaka dock inte likadant. Jag hade bokat helkroppsmassage och Eva delmassage, så på väg dit slänger Eva ur sig "Varför kan man inte få massage i röven?" "ehhm, Eva det kan du säkert få av nån kille..." Självklart menade hon inte analsex, utan att någon skulle massera hennes häck som hon klagat över sen hon gick upp i bergen för två dagar sen...hehe... Massagen va iaf underbar, fick reda på att jag inte alls hade s mycket celluliter som jag själv sa, köpte iaf deras cellulite kräm som sägs vara magnifik, vilket jag verkligen hoppas för den summan ... Annars har jag bokat pedicure till på onsdag, måste boka frisör också, och skriva vykort. Men det jobbigaste e att jag måste boka flyg till London & Innsbruck och sen hem, plus att jag ska skicka hem ett paket me kläder, typ 15kg så jag slipper övervikt och så tugnt baggage när jag flyger härifrån :)

Annars har vi bytt boende, till ett hus me privata rum som jag bott på innan, typ samma standard, men STÖRRE plus att det finns wireless Internet, ska bara hitta någonstans i detta rum där signalstyrkan funkar ordentligt, för just nu loggar den ur mig stup i minuten ://

Utflykt till koncentrationslägret Auswitz imorgon. Så upp tidigt *ZZzzzZZ*

jaja, saknar vissa folk hemma, så himla nice om de varit här asså!


puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Vicky M said...

hahaha...tr att du saknar de också, annars hade de kanske blvit lessna och försvunnit ;P
pusss