Wednesday, August 23, 2006

Sönderhackat inlägg inkl. Auswitz

Ligger här och dricker min Red Bull, bara min tredje för dagen och klockan e redan över åtta. Lyssnar på Pink's -Who Knew, samt Christina Stürmer - Ich Lebe *underbar*. Eva e och fixar sina nails, själv har jag köpt French Manicure Lack så jag kan fixa till min målning som jag förstörde vid packningen igår=/

Läste Cosmopolitan's astro för augusti månad idag, lite spookie faktiskt, stämmer så sjukt mycket in, asså, oki månaden e inte slut än, men ja e just i en sån period som det stod och allt bara stämmer så väl, hur sjukt som helst asså.









Dem har broccoli McDonald's här, sjukt gott, dagens matintag ihop med färskpressad apelsinjuice, en hamburgare slank dock oså ner...hmm... Happy Meal-hamburgare dock :)

Imorgon ska vi simma, sen ska jag på pedicure och sen har jag bokat frissan, Eva ska låna min lap top och glo på en dokmentärfilm som hon köpte i Auswitz idag, vi va jue där. Koncentrationslägret ni vet. Va intressant, lite creepy feeling i vissa baracker, min mormor som gick bort förra året va där i sin ungdom... Massa foton tog vi, några lite galna, folk titta på oss, men ja va fan. speciellt när mina språkfärdigheter börjar blandas nu, använder svenska, engelska, polska, franska och tyska i en salig blandning, Eva fixar det där me polska, svenska, engelska, men när d blir tyska så ser hon ut som ett frågetecken...hehe... naja, går ja d me, får bli översättning ibland, skitbra när man inte kan hitta orden bara...haha...

Får se om man pallar bege sig ut på Kropowki (gågatan här) ikväll, men tror inte ja pallar, så skönt att bara ligga i sängen och slappa, läser folks lunarbloggar som jag missat en hel del på senaste eftersom jag vatt iväg (ordinarie bloggar som i ser länkar till här på min blogg, läser jag självklart regelbundet =P) och så e Ringo min andra drog, lägger upp alla foton där, dock endast för inbjudna *LoL*.

Inhandat massa skönhetsvård idag på Rossmann, glömt en del hemma och så har jag blitt av me en del :/

Har sett att Elin börjat skriva blogg http://carnivora.blogg.se undrar var hon fick carnivora ifrån? hmmm...
Karro e hemma nu...fick reda på av Pitten på msn, som förövrigt loggar ur mig hela tiden. Jaja, ska inte tråka ut er mer som orkade ta er ända ner HIT!

Innan jag avslutar måste jag lägga in n
ågot jag hitta i Jennifer's lunarblogg:
"I don't do guys anymore... I make them do me and then I make them go away!"


Hemma om ca 3 veckor!


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: