Saturday, August 12, 2006

Så hamna jag på POLISSTATIONEN...

JAG ÄR BEROENDE AV RED BULL! Dricker minst 4 om dagen, det är galet! Denna dagen har vatt riktigt crazy. I morse så när vi käka frukost så fanns där inga jogurtskålar kvar, så skulle Tad be om en "Can I please get a sausauge?" jag trodde ja skulle dö, kvinnan vid frukosten kolla på han jag bara, "He wants a bowl" Kvinnan kollade förstående på mig och hämta en, fy vad vi skratta åt han bara "Yeah, you can buy a sausage too if you want...hahaha...".

Det roliga sluta i
nte där, efter frukosten skulle jag ta en tur om Canadensarna, mer exakt Stefan (bilden) & Trevor för att fråga om var de hade fått tag i wireless Internet, så jag knackar på, svaret blir "come in", så jag öppnar, oh blir förstenad och glor, där står Stefan naken i duschen (duschen i dubbelrummen e typ i ena hörnan, helt ensam utan nåt, helsjut, men sant), han bara "eyy, shit I'm showering" "Well, yeah I can see that, sorry but you said come in!" Trevor låg dubbelvikt i sängen, tillslut vände jag mig om och gapflabba jag med, innan jag fråga det jag skulle...haha...

Sen skulle vi åka till Presscentret, trodde at vi eventuellt hade fått böter p.g.a. att vi stod felparkerade, eller ja inte hade betalt (gratis på natten), en nädå vi hade tur. Hoppar in i bilen och vindrutetorkarna e på, låter som fan så jag stänger av de, då utbrister Eva "Shit, vindrutetorkarna e borta!". Någon hade snott de över natten, så va bara att ringa till Europcar, som sa att jag va tvungen att gå till Pol
isstationen och anmäla det och ikväll ska jag åka till Zürich flygplats för att byta bil och vi får en bättre så slipper vi denna hatade Fiat Punto som suger fett, så lite glad e jag, men ringde ju Europcar från Presscentret och ni skulle sett som vissa av pressen skratta åt mig när jag kom tillbaka...haha...tyckte att det var urlustigt. Ja, så snart är det tävling, innan dess ska jag tillbaka till Polisstationen sen ska jag köra till flygplatsen, byta bil och sen tillbaka hit och PARTY *LoL*.

Imorgon bär det av till Köln =))

puSS,
xXxVickanxXx



1 comment:

Vicky M said...

jadu gumman, det hade jag gärna oså vetat!!! så jävla lacka va vi!!
pusss