Sunday, November 19, 2006

Am I a Bad Person?

Är det fel att alltid försöka se något positivt i allt? Idag känns det fel...Ibland känns det fel, tankarna jag har känns fel, men ändå tänker jag på allt det positiva saker och ting för med sig. Jag vet inte jag kanske e konstig...Malin gör likadant. Vissa anser kanske att man bara stänger ute problemen, rymmer, men om man e medveten om att de finns, men försöker ändå se det positiva i saker + att vad hjälper det om man hela tiden tänker på det negativa? Iaf om man inte kan göra något åt det?

Ja, jag vet inte... Jag försöker se livet positivt. För att citera Marc "She's like always happy, no matter what!". Aga va tvungen att tänka en stund, men hon kom inte heller på nån gång då hon inte sett mig glad. Ja, jag e en glad person, men även en person som behåler det dåliga för mig själv, när jag e själv, jag mena varför tynga andra?

Sen älskar jag verkligen denna staden, när jag såg den idag när jag återvände från München, det va en underbar känsla, känsla av att här hör jag hemma,
I'm In Love...

Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: