Thursday, November 09, 2006

Snart Fyller Jag År!

30-års krisen kommer närmre och närmre, det e hemskt, jag fick iofs min när jag fyllde 20 och inte va tonåring längre, jag skulle va vuxen och seriös, veta vad jag skulle göra me mitt liv jada jada jada... Det sket sig! Eller ja, inte helt, jag har blitt ännu mindre seriös med allt som gäller utom att jag börjat plugga, mitt liv 5 år framöver e utstakat med studier, för jag e ingen dropper, jag har flyttat utomlands lååångt lååångt från hemska Sverige (något jag dock visste redan sen många år tillbaka).

Vad jag önskar mig i födelsedags present då? Väldigt enkelt! Ett perfekt liv innehållande, oändliga resurser, snygga bilar, megastort hus med pool, solarium, perfekta silikonboobs, perfekt slimmad kropp etc. Och en backhoppare som man kan lita på, utan att behöva oroa sig vad han gör när han e iväg på Världs Cuperna (självklart ska ha va bra i sängen, annanrs e det ingen vits ;P). Ja, det e nog allt, så e det nån som kan fixa något av detta så e jag väldigt tacksam ;)

Födelsedagen e 18:e November förresten :D
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: