Saturday, November 25, 2006

Jag lever me backhoppningen

Säsongen e igång, killarna e i Finland på första Världscup tävlingen. Vill ni se mig i alla moods så e det bara att komma hit under en tävling...ahh jag va så förbannad över juryns beslut igår, eller förmåga till obeslut. Som Fetti sa till mig efteråt "Vi skrattade hela vägen tillbaka till hotellet, för det kunde bara vara en sjuk dröm". Ja, det var skrattretande. Kofi va sjukt söt efter sitt hopp...haha... Ja, han skratta vad kunde han göra...total katastrof hela dan igår. Morgi va den enda av bästa 15 som fick poäng, efter ett enastående hopp, som räckte tack vare väderomständigheterna till en 22:a plats.

Dagens quali va oså lustigt, undrar om de ogiltligförklarar den och släpper alla till tävlingen. 16.10Eurosport för er i Sverige. Lite kul för Petra Stylin berätta för mig att hon råkat kolla lite på backhoppningen i torsdags...tihi... Jag smittar av mig *LoL*

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: