Sunday, November 12, 2006

Därför e killkompisar bättre

Vi stack till Chris, Jag, Emi, Karo & Malin. Martini Bianco & Sprite, sen vin. Emi blev förbannadKaro ganska snabbt, då hon typ tog Chris, när hon visste att Emi gillar han. Så spänningen började redan där. Kvällen fortsatte och det blev lite bättre då Karo steg åt sidan och Emi fick mer plats, tills Chris släpper en kommentar till mig:
C: Jag e din Maskot ikväll, så jag gör exakt vad du vill
:P

V: Jasså :P"
E: Ja, ni verkar ju ha det så mysigt ihop, så jag tror jag
lämnar er ifred, för ni verkar ju inte behöva nåt mer sällskap!


Så tog hon sin väska och gick bort, jaja jag orkade verkligen inte diskutera detta, tyckte det var fjantigt, och jag tänkte inte förstöra min kväll. Vi gick vidare till Bogen, gick förbi Stripklubben där vi vatt me backhopparna, jag börja skratta som fan när jag tänkte tillbaka på denna crazy natten...haha... Sen till Hofgarten. Där hände det grejjer, först ville de inte släppa in Malin & Karo, sen blev det dancing (Jag, Aga, Chris & Karo), jag som så fint avböjt fler drinkar Irish Pub p.g.a. att jag körde, hade glömt denna teorin och drack glatt min Caipiroshka *mums*. Kameran va i högsta hugg, sen skulle det dansas... Och alla vet att det kan hända saker on the dancefloor..och det gjorde det, Karo & Chris börja hångla, och just i detta tillfälet kom Emi...inte lyckat, ni skulle hört orden som om ur hennes mun (dock inte framför Chris), sen resultera allt i att Karo inte ville sova hos Emi utan skulle sova hos Chris, och ni skule hört Emi's ord då...nä, de va inte fina.

Jag själv hamnar som vanligt alltid i mitten (min vanliga tur då jag inte e en konfliktperson, utan ser allt för vad det är), Chris börja be mig om ursäkt och grejjer, och då fick jag nog, för jag hade absolut inget me hela grejjen att göra, jag sa till han att han absolut inte ska förklara sig för mig, jag har inget emot att han har ihop det me nån, eller att Karo har det, det e normalt liksom att man har ihop det me folk. Så nä folk dra inte in mig i nån love story! Jag gick tillbaka till vårt tidigare samtal om varför jag föredrar att ha killkompisar, att nu får han att bevis för det, man slipper helt enkelt sånna situatoner, helt onödiga egentligen, för man kan inte tvinga en kille till att vilja ha en, och en tanke som "Kan inte jag få honom så ska ingen annan" e lika sjuk den, men tyvärr funkar tjejer så, inte alla men många, och jag är absolut inte en av dessa. This is the reality, "Leben Mach Kapone Hoch". Det lärde en viss backhoppare mig (eller två, som jag verkligen gillar <3> och det stämmer sjukt mycket.

Jag & Chris snackade faktiskt om det dagen efter då jag va hemma hos honom. Karo och Emi blev vänner (vilket jag fakiskt inte trodde skulle hända så snabbt efter Emi's relation, men men tjejer...) De betedde sig dock inte super gentemot Chris, tyvärr. Emi e inställd på Max nu istället, lär dock bli svårt me tanke på hennes beteende under de senaste dagarna då Chris & Max typ e Best Friends.

Well, nu e allt lite a hard situation. Även för mig, för jag e nog mitt i en smet som jag inte vill va i riktigt again :// Som jag sa till Chris, livet me backhopparna e SÅ MYCKET LÄTTARE! Yes, tror jag ska skriva till Fetti nu :P Han hjälper mig säkert =))

Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: