Sunday, September 23, 2007

Hot?

Såg just nu Sing-A-Long (jag gillar musikunderhållnings program, plu att det inte går något på TV på söndagar...). Brolle Jr. var en av de medverkade, och hur sjukt det än låter så tyckte jag på något skumt sätt att han var gulligt het... Ja, jag håller nog på att bli sjuk...hmmm... Ja, asså han är jue inget jämfört med 3S (<3), men iaf... Och nä, ni kan inte få något foto på 3S tll detta inlägg, räcker redan att "vissa" (läs österrikarna) läser (eller försöker) denna blogg *LoL*.

Förresten var programmet kul, speciellt Brolle som trampade isönder studioutrusting, spillde ut vatten osv...haha...

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Tasja said...

Du håller inte på att BLI sjuk du ÄR sjuk om du tycker Brolle JR är het! *skakar på huvudet*

Vicky M said...

hahaha..ag vet jag blev rädd för mig själv när jag tycke det idag :P

Anonymous said...

Hmm is anyone else encountering problems with the pictures
on this blog loading? I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's the blog.
Any feed-back would be greatly appreciated.
Have a look at my blog post : penis advantage reviews

Anonymous said...

I like it when individuals get together and share thoughts.
Great website, continue the good work!

My homepage: penis advantage scam
My web site :: penis advantage review,penis advantage reviews,buy penis advantage,does penis advantage work,penis advantage scam