Thursday, September 13, 2007

Malin goes Oberhof & Klingenthal AGAIN :D

Malin har gett sitt slutgiltiga besked; Hon hänger me ner till finalerna i Tyskland på Sommar Grand Prix:en. Förra året hann hon med en del bus :P

  • Knacka på på fel dörr för att sova.
  • Däcka ihop med S i sängen...haha...
  • Få se M utan byxor...hahaha...
  • Ge en annan M först en sak, sen en till...haha... (på min begäran...hahaha..)
  • Missa efterfesten, då hon låg däckad i andra rummet...haha...
  • "Sova" med I
  • Höra mig och D bråka "som ett gift par" som hon och I kalla det...hahaha...
Ja gumman, det blir svårt att slå ;)
Men jag vet att du kommer att göra ditt bästa *LoL*. Själv är jag en lugn flicka nu =P

puSS,
xXxVickanxXx

12 comments:

Tasja said...

Hahaha heja Malin!! Om du gör om det där kommer du klart vara värst av oss!!

Vicky M said...

hahahahahahh..Jossan tack för förtroendet :D Men jag är jue faktiskt lugn nu och vet vad jag ska göra, så förstår at du litar på mig :D

Malin said...

Hahahaha vickan du är sjuk!Jag va lugnast då å det kommer jag va nu med:D

Vicky M said...

hahaahhaa..lugt inte, bara för du decka, du försökte jue slå dig in hos Jakub Janda att sova...hahahaha

Malin said...

hahaha men det va ju fel dörr. jag kommer inte ihåg det där haha..
å vickan varför ville jag inte sova i vårat rum?hm;)

Tasja said...

Vet ni vad som är bäst? Med er två med kommer allt fokus vara på er och jag kan fint smyga bakom och ingen märker vad jag gör! hihihi

Vicky M said...

hahahha..du kunde visst det sova i vårt rum, jag men fråga du ens om du fick? ;P för det andr hade vi två rum :D - - - - hahaha Jossan you wish, glöm inte att folk ser vad alla gör ;P

Malin said...

jossan haha eller hur..
vickan hahaha ja men absolut jag kunde ju ha sovit i det andra rummet å vad trevligt hehe;)

Vicky M said...

haha..ja, vaddå, jag hade int brytt mig *LoL*

Malin said...

haha nej det vet jag oxå;) men jag hade tralalala

Vicky M said...

erkänn du ville sova med världscup ledaren? :P :P

Malin said...

hahaha precis som jag visste vem det va;) jag va full å trött så min säng hade passat fint men det gick ju inte hehe;P