Monday, September 24, 2007

Mitt känslomässiga tillstånd

Ultimate Fighter Championships and Forrest Griffin wins. Sjukt bra match mellan honom och Stephan Bonnar. UFC ansåg dock at ingen var förlorare i denna match (ja alltså Forrest vann på poäng..men ni fattar...) och gav även Bonnar ett kotrakt med UFC, sex-siffrigt belopp... Fattar inte varför men tårarna rann nedanför mina kinder, fast ja hållit på Forrest ända sen de första matcherna i denna serien, killen ha nåt, sen liknar han en viss person, så man kanske blir lite sentimental...

Ja, det märks att saker är på gång i mitt liv...

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Tasja said...

Kan för mitt liv inte klura ut vem han är lik. Men väldigt fula öron hade han ;)

Vicky M said...

hahaha...ingen backhoppar *LOL* Cian O'Connor, du vet OS-guldmedaljören från Athen i hoppning =) När han vann med Waterford Crystal =)

Tasja said...

Aha då får jag ihop det! Hade backhoppare i tankarna :D

Vicky M said...

mmm..tänkte det :P