Thursday, September 27, 2007

RTF = Ready To Fuck

One of the phrases in the movie we saw today Superbad (Supersugen).
Men innan vi gick på bion gjorde vi ett testbesök afterwork:en (15-18) Gozzip och det fick klart godkänt! Pasta med gorgonzola och fläskfilé, lite osaltat, men salt finns jue på bordet =) Och sevitörerna var ganska nice:iga att lägga ögonen på (viktigt vid restaurang/café-besök :P).
.

Vi bestämnde oss iaf för att se på Supersugen som den heter på svenska. Grymt rolig film, lite American Pie-anda men ändå helt annorlunda, men man skratta som fan (och jag är inte direkt lättroad när det gäller film, eller ja att skratta högt det är VÄÄÄLDIIIGT svårt för mig att göra).
Nya fraser fick man lära sig, Kaytan's nya favorit är KAK = Klar Att Knulla...haha.. eller på engelska RTF som i rubriken ovan :P
Seth och Evan är två socialt odugliga och lite nördiga killar som går sista året på high school. De båda kompisarna är löjligt beroende av varandra och de ska snart gå skilda vägar eftersom deras college ligger långt ifrån varandra.

Efter bion började vi bege oss till min bil, men så kom ett SMS från Kattis att hon och Maria satt på Wayne's Coffee, så vi gick dit. Trevligt att träffa the girls, Maria har jag inte träffat sen förra året när jag hade min avskedsmiddag Elysée och Kattis har jag inte träffat sen i maj :) Det blev en del skrattårar när vi satte igång...hahaha...

Något vi glömde var dock att boka bord Elysée till på söndag, det måste jag absolut fixa imorgon!! Hoppas bara att det inte är fullbokat redan =/

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: