Thursday, September 20, 2007

Mini-shopping

Hämtade upp mamsen efter provtagningarna hon hade på sjukhuset, sen åkte vi vidare för att handla mat på ICA på Mobila. En kortis in på MQ som blev lämnad med ett Esprit-linne och sen hitta jag ett par assnygga Miss Sixty-jeans och även Fornarina, så måste bestämma mig =)

Sen handla jag mat eller ja, mamsen också, men mina inköp:
  • Spenat
  • Macademiannötter
  • Natur"godis" d.v.s. majschips med chilli
  • Ben & Jerry glass New York Fudge - ja lite onyttig får man vara =P
  • 1liter färskpressad apelsin juice
  • 1liter färskpressad jordgubb/apelsin-juice
  • 4-pack Red Bull - do I need to comment? <3
  • 0,5 liter mineralvatten med äpple/päronsmak
  • 4 äpplen
nu ska jag kolla på mitt inspelade Hidden Palms från igår och se om det verkligen är så dåligt som alla säger.
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: